Garantie- & klachtafhandeling

Garantie

Bij Hotsnapbacks zijn we trots op onze ongeëvenaarde productkwaliteit. Daarom ondergaan al onze bestellingen een kwaliteitscontrole in drie stappen voordat we ze verzenden. Als een beschadigd of verkeerd gelabeld artikel echter per ongeluk door onze kwaliteitscontrole is gelaten, of beschadigd is tijdens verzending, nemen wij de volledige verantwoordelijkheid en zorgen voor een gratis vervanging.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij Hotsnapbacks hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal Hotsnapbacks kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hotsnapbacks.com Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."