Gratis verzending voor bestellingen over 75 Euro

Veelgestelde vragen


1. Ik kan mijn pakket niet traceren.

In de verzendmail staat een directe link naar onze track & trace pagina. Wanneer u op (voorbeeld): LX123456789NL drukt in de mail. Dan wordt u automatisch doorverwezen naar de juiste pagina.

Wilt u zelf via onze website uw pakketje traceren? Dan kan dit op de onderstaande manier.

Vul bij ordernummer het nummer incl. het # teken in. Deze kun je terug vinden in de orderbevestiging die je hebt gekregen via de mail. Let ook op dat het e-mail adres hoofdlettergevoelig is. Heb je dit allemaal geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

2. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Helaas kan het wel eens gebeuren dat er een pakketje zoek raakt. Of er om wat voor reden ook vertraging ontstaat in het leverproces. We proberen samen met onze leveranciers altijd te zorgen dat dit zo min mogelijk fout gaat. Maar kunnen dit niet 100% voorkomen. Heeft u na 21 dagen het pakketje niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

3. Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Uw pakket wordt, na betaling, met 2-3 werkdagen verzonden. U krijgt vanzelf een mail wanneer de order de status "verzonden" heeft gekregen.

4. Hoe kies ik de juiste maat cap?

Je cap maat in centimeters meet je door de omtrek van je hoofd op te meten. De omtrek meet je net boven je oren, zo'n 2 cm, en het meetlint gaat boven je wenkbrauwen langs.