Vanaf € 75,- gratis verzending!

Veelgestelde vragen


0. Covid-19 & vertragingen

Helaas is er door de wereldwijde Covid-19 pandemie een vertraging ontstaan in het leveren van pakketten. Helaas houdt het daarbij niet op. Ook de track & trace informatie is vaak niet up to date en loopt deze soms enkele dagen achter (Deze informatie krijgen wij vanuit onze leveranciers).

We zien de laatste weken ook dat de vertragingen steeds verder oplopen aan de kant van de douane. Helaas bestaat er geen ingang bij de douane waar we navraag kunnen doen. En omdat onze leveranciers verspreid over de hele wereld (Amerika, Azië, Mexico, Canada, Spanje en Letland) zitten kunnen we in veel gevallen helaas ook niet om de douane heen. Daarom zit er helaas niets anders op dan wachten tot dat de pakketjes worden vrijgegeven.

We snappen dat dit bijzonder vervelend is. We hopen dat deze wereldwijde pandemie snel zal overgaan en alles weer terug gaat naar het normale.

We bedanken al onze klanten hartelijk voor al het geduld en begrip van de huidige situatie.

Mochten er nog vragen zijn. Stuur ons dat een berichtje via het contactformulier. We zullen dat zo snel mogelijk reageren.

1. Ik kan mijn pakket niet traceren.

In de verzendmail staat een directe link naar onze track & trace pagina. Wanneer u op (voorbeeld): LX123456789NL drukt in de mail. Dan wordt u automatisch doorverwezen naar de juiste pagina.

Wilt u zelf via onze website uw pakketje traceren? Dan kan dit op de onderstaande manier.

Vul bij ordernummer het nummer incl. het # teken in. Deze kun je terug vinden in de orderbevestiging die je hebt gekregen via de mail. Let ook op dat het e-mailadres hoofdlettergevoelig is. Heb je dit allemaal geprobeerd en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

2. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Helaas kan het wel eens gebeuren dat er een pakketje zoek raakt. Of er om wat voor reden ook vertraging ontstaat in het leverproces. We proberen samen met onze leveranciers altijd te zorgen dat dit zo min mogelijk fout gaat. Maar kunnen dit niet 100% voorkomen. Heeft u na 21 dagen het pakketje niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

3. Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Uw pakket wordt, na betaling, met 2-3 werkdagen verzonden. U krijgt vanzelf een mail wanneer de order de status "verzonden" heeft gekregen.

De producten die op bestelling worden gemaakt kunnen iets langer duren voordat ze worden verzonden. Hier geldt een afhandeltijd van max. 5 werkdagen voor.

4. Hoe kies ik de juiste maat cap?

Je cap maat in centimeters meet je door de omtrek van je hoofd op te meten. De omtrek meet je net boven je oren, zo'n 2 cm, en het meetlint gaat boven je wenkbrauwen langs.